Office 2010 ile ilgili yenilikleri takip ederken bir yandan da bazı güzel özellikleri siz okuyucularımıza aktarmaya çalışıyoruz. Bir başka etkili ve kullanışlı özellik ise Word 2010 üzerinde çalışırken kolaylıkla ekran görüntüsü alabilmeniz.
Bu özelliği kullanarak dökümanlarınıza kolaylıkla görseller ekleyebilir ve daha göze hitab eden içerikler oluşturabilirsiniz. Bu özelliğe en çok Powerpoint üzerinde ihtiyacımız olacak. Microsoft bu durumu da göz önünde bulundurarak Powerpoint 2010 üzerinde de ekran görüntüsü yakalama özelliğini kullanıma sunmuş.
Şimdi bu özelliği nasıl kullanacağımızı görelim;
Öncelikle Word 2010 uygulamamızı çalıştırıyoruz ve arkasından Ekle (Insert) sekmesine geliyoruz.
Bu sekme altında bulunan seçeneklerden Ekran Görüntüsü (Screenshot) seçeneğine tıklıyoruz.
Açılan sayfa üzerinde açık olan uygulamaların otomatik olarak ekran görüntülerinin alındığını göreceksiniz. Kolaylıkla buradan seçebilir ya da Screen Clipping butonunu kullanarak kendiniz bir ekran görüntüsü alabilirsiniz.